OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 14 12:46:03 CEST 2012

Ale to jsou všechno blbosti. Včetně polo a plné syntetiky, protože všechno
je to směs různých olejů. Do auta se lije zásadně to, co stanovil výrobce
auta. A výrobce má svoje normy, žádná 5W-30, syntetika a podobně.
Například u tohoto oleje je jasně dané, jaké normy výrobců splňuje a do
jakých motorů se tedy může lít:
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=579
To samý dojezd, pokud auto jezdí téměř výhradně po městě, tak je po oleji do
15000km a je úplně jedno, co tvrdí servisní interval. Pokud jezdí i mimo,
tak vydrží dýl, ale rozhodně ne to, co tvrdí ty longlife nesmysly, tedy 30 a
víc tisíc kilometrů. To ten olej zaručeně nevydrží...