OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 14 12:30:39 CEST 2012

 14.6.2012, 12:18:28

Me za tvrdi, ze vsichni chteji ten super_hyper. Ale asi to nebude tak
upne pravda, kdyz tam maji i ten druhej sud s normalnim.
Ten normal vice-mene odpovida specifikaci pro me auto, obstarozni
feldu. Interval vymeny je tusim 15 kkm, coz vetsinou ani neprojedu a
vymenuji z duvodu stari. Nevidim tedy duvod, proc bych mel priplacet
za nejakou syntetiku, ktera navic ani synteticka neni (coz pro
spotrebitele neni nijak podstatne).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz