OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 14 11:51:52 CEST 2012

 14.6.2012, 11:45:47

Jak pisete, malej servis, vymena "na pockani", cumet klukovi pod ruku.
Ale i tak musim hlidat, aby mi tam nalil ten obycejnej olej a ne
nejakej full_syntetic_super_hyper_disko_trysko.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz