VAG sw

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červen 14 10:01:38 CEST 2012

Pokial staci K-Line, prevodnik pozostava z 2 tranzistorov a MAX232,
alebo USB-RS232 prevodnika. K-Line je jednovodicova poloduplexna
seriova linka s urovnami zem a +12V cez pull-up. Vysielacia strana za
nu taha dole. Mam to zbastlene s MAX232, funguje bez problemov na
starsom opeli astra. Schemu mozem vecer najst.

miro