VAG sw

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Červen 13 22:21:52 CEST 2012

Zdravim konferu,

ked sa uz vo vedlajsom vlakne riesi autoelektronika, mal by som otazku.

Kupil som uz zopar rokov dozadu z DX taky modro-oranzovy Bluetoothovy
VAG adapter, v mojom pripade pre Skodu Superb. Kedze sa o vymenu tekutin
v aute staram sam, tak by som ho chcel pouzivat na nulovanie servisnych
intervalov, pripadne citanie a mazanie zaznamov udalosti.

Ako to uz dnes chodi, potreboval by som k tomuto ucelu vhodny softver,
a platit za nieco na pochybne vyzerajucich strankach, o ktorom navyse
neviem ci bude fungovat sa mi zda byt k danemu ucelu neumerne velky
gambling.

Vedel by niekto odporucit funkcny softver pro Windows ci Linux/Unix,
ktory by nezruinoval rodinny rozpocet?

Vdaka

Lubos