Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re:OTHadanka na vikend

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 13 21:17:55 CEST 2012

Dne 13.6.2012 19:06, Vláďa Anděl napsal(a):
> Silný signál dokáže divy. Kamarád dělal na poděbradském vysílači,
> dělalo se tam na KV spojení pro ČTK a snad i něco s našima námořníma
> loděma. Magneťák mu v práci nefungoval, totální zahlcení signálem.
> Sahat na kliky musel aby je bral do ruky pořádně, větší plochou. Jinak
> se spálil. Vedle kobky vysílače stačilo vzít do ruky zářivku a svítila.
Taky mám na strese pod anténou  ( LW 83 m ) zarivku. A vidim na ni z
okna - super kontrola, ze to vysila. Pri 100W a impedanci anteny 1,6kOhm
je tam slusne vf napeti.