OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 13 21:15:35 CEST 2012

Zdravím,

když už se tu probírá tohle téma.
Považuji se za ateistu - nevěřím na žádného konkrétního boha, ale to neznamená
že jsem bez víry.
Pro mě je:
víra - filozofické založení člověka, včetně životních zásad.

Náboženství - politická doktrína církve,  jakožto mocenské organizace ,
sloužící k manipulaci a ovlivňování příslušných obyvatel.

Petr