OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend)

Kosta info na mcu.cz
Středa Červen 13 18:11:09 CEST 2012

> Myslím, že tupý, arogantní, zhovadilý ateistický materialismus se v
> historii "poněkud" neosvědčil, stejně jako na druhou stranu zneužívání
> víry a Boha ve jménu jakýchkoliv lidských úchylek.

Každá ideologie je tupá zhovadilost, nevím jak se neosvědčil
materialismus, za to vím, že v dějinách lidstva bylo nejvíce krve
prolito ve jménu Boha, potažmo jimé entity (ideologie). Děkuji, nechci,
nechci žádnou ideologii, nechci žádné vymívání mozku jakoukoli
ideologií/náboženstvím. A je mi úplně jeno, že mě po smrti nečeká 99
panen, bezúročná půjčka, či jiná zhůvěřivost

S pozdravem
Kosťa

PS: nechce se ctěné kolokvium vrátit zpět k elektronice. nebo už zas
všichni všechno znáte?