duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 13 17:58:10 CEST 2012

Můj příspěvek nebyl míněn jako útok na náboženství (i když tak pan Koukolík
často vystupuje), ale jako obecné konstatování neurologického jevu
týkajícího se jakékoli neochvějné víry (ve spiknutí, škodlivost mobilů,
chemtrails, kouzla a čáry, lidmi způsobenou globální ekologickou katastrofu,
...).

PH

From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
Při této příležitosti doporučuji zamyšlení jiného známého vědce:
http://www.vira.cz/Texty/Knihovna/Proc-verim-v-Boha.html a další jeho
související příspěvky níže. Tento pán je mimochodem zároveň významným
členem klubu Sisyfos...

Myslím, že tupý, arogantní, zhovadilý ateistický materialismus se v
historii "poněkud" neosvědčil, stejně jako na druhou stranu zneužívání
víry a Boha ve jménu jakýchkoliv lidských úchylek.