Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re:OTHadanka na vikend

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 13 14:12:11 CEST 2012

Ano, prenasa.
A ked sa zacali konstruovat bluetooth nahlavne sady, jednym z hlavnych
problemov bolo, okrem prenosu digitalizovanej reci, ci inych datovych
tokov, aj prenos skodliveho ziarenia, ktore sa kablikom prenasa velmi
jednoducho. Nakolko skodlive ziarenie z mobilu ma vykon cca 1W a vykon
bluetooth vysielaca je asi 10mW, bolo treba pouzit kompresiu
skodlivosti 100:1. Vidite, takato technika je vsade okolo nas!

J.S.