Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadanka na vikend

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Červen 13 12:34:43 CEST 2012

Já ne, tedy pokud o tom mobilu nevim (jestli jste schopen rozeznat od sebe naslepo jednotlive modely telefonu, tak jste se živil a urcite by se to ujalo v tv v nejake soutěži kuriozit), kdyz o nem vim pak ano :-). Zdravému cloveku krátkodobá davka z mobilu nic neudělá a nemocného zabije i geo patogenní zóna, kt prece taky oficialne neexistuje

Nekde jsem cetl ze daleko škodlivejsi je dect, coz se mi nejak nezda (daleko mensi dosah a i výkony), co si o tom myslite?

Okolo hlavy nam leta tolik elmag. Smogu ze to hezke neni tak jedine nejaky aloalovy oblek? Jestli by to jeste ne zhoršil...

Odesláno z iPadu

.