Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Červen 13 09:11:52 CEST 2012

Mne by to také zajímalo. Před časem jsem konzultoval se známým lékařem
účinky tzv. biolampy. Její účinek je údajně založen právě na polarizaci
světla. Bylo mi řečeno, že je to blbost, resp. nějaký účinek to mít i
může, ale je založen výhradně na placebo efektu.

Mrazík