Bezpe?n? vzd?lenost od mobilu - Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadanka na vikend

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Červen 12 22:34:20 CEST 2012

On Tue, Jun 12, 2012 at 10:17:48PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> Ano, to je přesně "oficiální stanovisko", bravo, brainwashing byl
> úspěšný.
>
> Náhodou konkrétně mě způsobilo záření z mobilu, který si podle
> balua můžu strčit do ucha a nic se mi nestane, pár týdnů jsem ho měl
> v bezprostřední blízkosti max do 1m (i v noci pořád zapnutý notebook
                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> se zasunutým gprs modemem vedle postele, furt tekly data), selhání
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> imunitního systému, skončil jsem na infekčním s aftama snad úplně
> všude, nemohl jsem jíst ani pořádně pít a to ještě si mě místní
> doktoři přehazovali jeden k druhýmu, než je napadlo mě poslat do
> špitálu.

Nic proti, ale tohle vypadá na pěkně blbý životní styl a vůbec
bych se nedivil, kdyby tohle byla (obranná) reakce Vašeho organizmu
na nějaké přepracování...

> Pak až kdosi jenom tak jako bokem vypustil, že je to jak z
> ozáření.
> Jo, pulsní dávky mobilem, ikdyž to do Xray má daleko,
> přeci jenom je to stejné elektromagnetické vlnění.

Nevšiml jsem si, že by běžné elektromagnetické vlnění (tj. v pásmech
900MHz, 1800MHz, resp. 2100MHz) bylo zářením ionizujícím.
A to ani s "pulsníma dávkama".

Ale možná to bude tím, že nejsem ten inženýr :)

Petr Tomasek