Cortex od NXP - dostupnost?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Červen 12 21:04:30 CEST 2012

Rotsware patri k tem lepsim dodavatelum soucastek.
Ceny jsou zhruba stejne.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 12, 2012 8:09 PM
Subject: Re: Cortex od NXP - dostupnost?

Diky, to uz me napadlo, jen jsem nejak nenabyl dojmu ze to bude dost
seriozni (funkcni) firma. Funguje? Kolik tak dela prirazka?
Mozna jsem obchodni podminky necetl moc dukladne ale ohledne cen jsem
nenasel nic.
A stejne by nebyl spatny nejaky zalozni didavatel, Mouser myslim neco ma
ale ceny v Eurech jsou v soucasnem kurzu ponekud silene...