Cortex od NXP - dostupnost?

Úterý Červen 12 20:09:40 CEST 2012

Diky, to uz me napadlo, jen jsem nejak nenabyl dojmu ze to bude dost
seriozni (funkcni) firma. Funguje? Kolik tak dela prirazka?
Mozna jsem obchodni podminky necetl moc dukladne ale ohledne cen jsem
nenasel nic.
A stejne by nebyl spatny nejaky zalozni didavatel, Mouser myslim neco ma
ale ceny v Eurech jsou v soucasnem kurzu ponekud silene...