generator pulsu na RS232 nebo LPT

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 12 13:50:32 CEST 2012

 12.6.2012, 13:45:52

Kdysi jsem neco takoveho spachal (pro COM port) a nekde na disku to
jeste mam.
U mne (WXP) to fungovalo celkem slusne, bohuzel ale nemohu zarucit, ze
to stejne dobre dobre bude fungovat i u vas, popr. ze se mi podari
dohledat tu spravnou verzi softu.
Jestli  mate chut experimentovat, tak to pohledam a poslu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz