Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Červen 12 13:16:16 CEST 2012

Aby sa svetlo polarizovalo odrazom, je nutny uhol medzi svetelnym
zdrojom, odrazacom a pozorovatelom. Na tej wiki to mate uvedene.
Mesiac v splne odraza slnecne svetlo pod uhlom blizkym 0, k
polarizacii takmer nedochadza.

Netechnicke poznamky si odpustam...

miro