Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 12 12:57:51 CEST 2012

Dne 12.6.2012 11:21, RV napsal(a):
> Smrtelna jednorazova davka NaCl je cca 10dkg - presto ji nekteri
> blazni zkonzumuji za mene nez tyden.
>
> Nekteri vysloveni hazarderi si ji treba i sypou na redkvicky a konzumuji.
To  mi mooc chutna , ale pouzivam Provensalske bylinky (v takovem to
rucnim mlynku),
kde je stejne 70 procent soli.

> Slovy klasika Hamacka: "Lidi je na svete jako ...."
Ja znam jine ... "Tělo má jít do hrobu zhuntovaný...."
http://www.youtube.com/watch?v=_7HBpHsJ_L0    2:00-2:05

nebo od Denise Diderota "Je lepší se opotřebovat než zrezivět"

Co je platný, když celej život se člověk hlídá a pak  s ním někde třeba
spadne letadlo :-(
Takhle si tam nahoře řeknu, že jsem ten život užil i co se týče jídla :-)