Laser je skodlivy - Re: OT Hadanka na vikend

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Červen 12 11:13:53 CEST 2012

Dá se místo dohadů a různých více či méně důvěryhodných zkoumání vyjít z
faktu, že živý organismus snese velké jednorázové dávky čehokoliv(pokud
se dávky slučují se životem...), s dlouhodobým působením čehokoliv si už
nemusí poradit nebo si poradí tím, že zmutuje. Nedá se tedy říct, že
alkohol po malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství, ale prot ještě
člověk nemusí být abstinent :-)))
Trpím už od školních let krátkozrakostí(myopie) což mi způsobovalo, ale
samozřejmě i způsobuje nemalé potíže. Uvažoval jsem o odpaření rohovky,
ale v mém věku je pro mně cennější vidět nablízko než do dálky. Jelikož
už by to bez brýlí nešlo ani po operaci, snižovat vadu na nějaký
kompromis nemá IMHO smysl.
S pozdravem,
Miloš Dašek