fake LM2592

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Červen 11 17:12:14 CEST 2012

IMHO toto je jeden z mnoha zdánlivě supervýhodných čínských dealerů, kde
jde vždy o sázku do  loterie. Klidně přitom jde o jednoho nebo několik
málo lidí, v tom ale problém nespočívá. U některých jsem dobře uspěl, u
jiného jsem třeba koupil "ATMega 103" - ten příběh jsem tu už popisoval.

Zkuste se následně domoci nějakého práva...

Jo, Čína, země zaslíbená....že, někteří kolegové?

Ne že by se ve zbytku světa neděly prasárny, ale možnost řešení je
jaksi...no řekněme lepší. Samozřejmě nemyslím Afriku apod., ale tam se
snad ještě elektronika neprodukuje (nebo alespoň ne významně).

---
Jirka