[OT] Ubuntu na Android telefonu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červen 11 10:03:50 CEST 2012

Tak jsem na tabletu rozchodil Ubuntu pro Android, rychlost celkem zoufalá
(má nějaký 1GHz CPU), Firefox startoval snad tři minuty. Problém by mohl být
i v rychlosti interní paměti. Až dorazí větší microSD Class10, zkusím i
Debian a třeba to bude rychlejší. Funguje to celkem jednoduše, stáhne se
předkompilovaný image a ten se spustí. Naběhne normální konzole a pak se
připojuje přes VNC. Pro VNC jde nastavit i rozlišení.
Nezbytný je busybox pro nastartování. Tuším, že i root je potřeba,
respektive busybox se bez rootu asi nenainstaluje.