Miniaturni rele do 1A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Červen 11 09:28:59 CEST 2012

Zdravim diskutery,
pouzivam rele G5V1 puvodne od omronu. Do aplikace, kde je duraz na cenu
jsem nakoupil od TME rele RSY-12. Ze stovky kusu se mi uz 3 rele
nezdaji. Dve nespinaly, dalsi zase sepne a nekdy nerozepne do dalsiho
sepnuti.

Tohle je docela prusvih a tak zvazuji koupit original OMRON - ta cena
zase neni tak strasna. Spis mne ale zajima - opravdu se prodavaji takove
zmetky?
Obecne mam s G5V1 spatne zkusenosti, protoze ho rozbije treba i blbej
ultrazvuk. 2 minuty v ultrazvukove mycce a rele nespina. Tohle se mi s
jinym rele nikdy nestalo.

Jake pouzivate vy miniauturni rele? Pozadavek je 5/12V a cena okolo
10-20Kc pri 100 a vice ks a soucasne male rozmery (predevsim aby bylo
nizke). A hlavne SPOLEHLIVE.

Petr