[OT] Ubuntu na Android telefonu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 11 08:02:24 CEST 2012

Zajimave, ja mam od patku na Eee 901 nainstalovane toto:
http://www.android-x86.org/

zatim je to neuveritelne rychle a luxusni rozhrani - vsechno beha v
podstate okamzite
dokonce funguji vsechny periferie - kamera, wifi, BT, SDcko

ma to zatim jen takove male bolistky, ktere to cini ZATIM nepouzitelne

nejak jsem neprisel na to jak korektne NB vypnout (krome tvrdeho
vypnuti) - na tlacitko se to jen uspi (ale ma snahu se casto sam budit)

neni pro to Skype

neni pro to zkompilovany flash player

da se to pustit jako live instalace z flashky - i z ni to beha
neskutecne rychle

Radek Vicek