Archimedova spirala

Neděle Červen 10 21:02:12 CEST 2012

Tak je fakt, ze pokud je to koupeny, tak asi neni co resit. Jinak je
KiCad docela pouzitelny, musim kouknout, jestli je nejaka nova verze po
roce, kde bude zas vsechno jinak ;-)
Co mi v nem chybi je moznost srafovani rozlite medi, byl jsem na to
zvykly z Orcadu - to Eagle umi? A neni v KiCadu nejake reseni na tohle?