Archimedova spirala

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Neděle Červen 10 18:03:51 CEST 2012

> Jenže po mně požadují nakreslit to v Eagle. A s tím si moc netykám.
> Je nějaký rozumný postup jak na to ?

> Uměl bych to v Kicadu. Formát souborů je poměrně známý a tak není vcelku
> problém vygenerovat jakkoli složitou lomenou čáru externím programem.

Jestli Vas dobre chapu tak jste schopen napsat si program, ktery
nakresli dany obrazec a pak jej zapise do souboru Kicadu. Toto lze
pomerne snadno udelat i u Eagle od verze 6, ktera ma soubory v xml a
neni problem editovat je externe. Sam uz jsem par zasahu rucne zkusil.

Dalsi moznosti je, ze Eagle ma User Language Programs (ULPs), ktere se v
programu spusti a vykonaji cinnost, kterou Eagle sam neumi. Jazyk ULP je
v podstate C. Nektere ULP jsou soucasti instalace a dalsi jsou ke
stazeni zde http://www.cadsoftusa.com/downloads/ulps?language=en
pripadne ruzne na webu. Nehledal jsem jestli takove ULP existuje ale
kreslit pomoci nej do jakekoliv vrstvy neni problem, tak mozna jej
zvladnete sam napsat nebo upravit existujici. Sice jsem uz par ULP
editoval k obrazu svemu ale kresleni jsem jeste nepotreboval.

> Mrazík

Pavel