Předřadník řízený PLC

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Neděle Červen 10 15:18:19 CEST 2012

Dne 10.6.2012 1:30, Slavomir Skopalik napsal(a):
> Dobry den,
> pry to umi foxtrot od teca, ale spoustu vyrobku maji
> deklarovane jako vyrobky a pritom je neni mozne objednat,
> jelikoz je jeste nevyvinuly :(.
>
> Dale povazuji galvanicke oddeleni jako naprostou zbytecnost
> a je s tim pak spusta problemu (s tim jsou pak velm velke problemy) :(
>
> http://www.tecomat.com/index.php?ID=777
>
> Slavek

Díky, ten modul jsem právě chtěl vyzkoušet, ale nemám ke svítidlům
natahané dráty pro DALI :-) Kdyby mě to napadlo dřív, mohl jsem si místo
3x1,5 natahat 5x1,5 a bylo by vystaráno, ale původně jsem chtěl zářivky
ovládat jen pomocí relé.
Dočetl jsem se, že TI dělá brouky pro elektronické předřadníky schopné
komunikovat pomocí PLC (PowerLine Communication), takže by měl jít
postavit předřadník do zářivky, který se řídí po silových přívodech.
Nechci to ale bastlit, když tak bych koupil něco hotového, pokud to
nebude stát balík.

JF

P.S. Teď si uvědomuju, že jsem asi měl napsat Powerline communication a
ne PLC. Nebo jsem měl napsat, že hledám předřadník řízený z PLC přes PLC :-D