Zastrcka na panel?

Pátek Červen 8 10:50:41 CEST 2012

Dne 8. června 2012 10:17 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> Chci se zeptat, dela se nejaka zastrcka na 230V aby sla prisroubovat na
> panel? Nejlepe aby mela nejake prsoodolne kryti?

Čemu že to má být odolné?

> Potrebuji mit na boku lodi neco do ceho zapojim prodluzovacku z brehu. Tedy
> aby na lodi byla krabicka, ze ktere budou koukat noze zastrcky.

Auta v severských zemích s elektrickým vyhříváním motoru (na
parkovišti apod.) mají někde v nárazníku pod krytkou schovaný kabel s
vidlicí.

> Obhlizel jsem ruzne elektra, ale nic nenachazim.

Jestli to má být klasická vidlice 230V, tak to IMHO neexistuje a pokud
ano, bude se to blbě shánět. Jedině vyrobit na koleně z vidlice na
kabel.

(Jinak nějaké vidlice na panel samozřejmě jsou, ale nepůjde na to
přímo připojit běžná prodlužka.)

P.K.