Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 8 08:25:30 CEST 2012

Asi to nebudete chtit slyset, ale uz kdyz jste to psal prve tak jsem mel
pocit, ze to pise martan...

V textu dale...

Radek Vicek

Dne 7.6.2012 23:31, Na napsal(a):
> Tak co se stane kdyz připojím 12v stabilizovaný zdroj na 12v 7Ah
> akumulátor? Odejde brzy kdyz se nebude dobijet na 100%?
Napeti se vyrovnaji a zdroj bude jen dodavat ztraty samovybijenim a
svodove proudy.

> Vim ze by to melo mit 14,3V ale kde bych sehnal 2A za rozumnou cenu a
> aby naprázdno netopil
Ze by v krame? Prodavaji se spinane zdroje (treba Meanwell), ktere maji
potak na sroubovak a daji se pomerne presne dostavit i na vyssi napeti -
budu to tak mit na lodi - 2ks techto zdroju 12V/27A pro napajeni lodi -
jeden z externich 230V a druhy napojeny na 600W benzinovy agregat. Oba
nastaveny na 13.8V.

jak spolu souvisi kapacita a napeti baterie s vykonem panelu? Muzete tim
malym panelem klidne dobijet baterii z bagru - jen to bude trvat
patricne dlouho.

co to je skutecny vykon? obavam se ze tech 4.8W je maximalni vykon toho
panelu tesne pred dopadem na povrch Slunce

router nebude routerovat a baterie vybita do mrte pujde do kopru