[OT] FTPS prenos souboru z aplikace

Čtvrtek Červen 7 21:53:01 CEST 2012

Jj, to uz jsem nasel, jedna se zrejme o FTPS a proverim to.
Jde mi o nejjednodussi cestu, jak do aplikace nacpat moznost uploadnout
soubor na server, mozna jeste umet ziskat obsah adresare ze serveru. A
je to do aplikace psane v MFC pro windows.
Opensource je preferovano, free pozadovano (jde o okrajovou featuru
kterou nikdo nezaplati...)