ot. sbs2003 exchange

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Červen 6 22:35:31 CEST 2012

Jsem v outlooku udmazal komplet celý profil, všechny soubory z adresaře
outlook, vytvořil nový profil a stále stejné. Ještě tam není pravidlo. Někdo
nic neodešle a ni nepřime, někdo odešle ale nepříjmě, někomu jde vše. Jenom
jsem si všiml, čí je větší mailbox, taj je tam větší problém.

Teď to zkouším tahle.
Vzal jsem zalohu z ntbackupu. Izoloval jsem pc, kde je čistá instalace XP,
nastavil systémový čas na 2,6,2012 na 22,00 což je asi konec zálohování.
Vtal jsem si ntbackup z sbs. Mam prázdný hdd, tam to nasypu. Zítra odpojím
sbs od sítě, zaměním hdd a nastavím na něm taktéž šas na sobotu. Ještě
obnovení ad..... potom přeci musí mylet že byl právě restartovaný.
míra
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Wednesday, June 06, 2012 9:57 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: ot. sbs2003 exchange

S tím Exchange moc neporadím, chce to googlovat čísla těch chyb. U toho se
dá obvykle najít správný anglický překlad té chyby a dohledat řešení.
Ještě bych zkusil u lidí, kterým to nefunguje, vymazat v profilu ost soubor,
kam si Outlook cachuje maily z Exchange. Možná si je pak stáhne znovu a
funkčně.