ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červen 6 21:56:37 CEST 2012

S tím Exchange moc neporadím, chce to googlovat čísla těch chyb. U toho se
dá obvykle najít správný anglický překlad té chyby a dohledat řešení.
Ještě bych zkusil u lidí, kterým to nefunguje, vymazat v profilu ost soubor,
kam si Outlook cachuje maily z Exchange. Možná si je pak stáhne znovu a
funkčně.