Scanner Samsung, okno Preview se schovava

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Červen 6 17:08:41 CEST 2012

Neporadím Vám, jen si dovolím komentář, že Samsung má obecně hrozný
software:

- Televizor, řada 8, koupený cca před dvěma lety: Obraz super, ale občas se
kousne a resetuje.

- Blue-ray přehrávač - než se podařilo přehrát přiložený Blue-ray disk,
strávil jsem zajímavý večer. Napřed přehrávač psal, že se chce upgradovat,
ale nemá na to paměť. Tak jsem mu musel v nastavení vybrat, že má :-). Když
jsme ho pak připojil na net, marně se snažil stáhnout upgrade z neexistující
adresy (protože Samsung ji mezitím změnil). Musel jsem na PC najít kde by to
mohlo být a zadat mu to.

- Propojení televizoru a přehrávače jejich sběrnicí Anybus - záleží na
pořadí zapnutí přístrojů, někdy se spojí jakoby 2x, nepředvídatelné chování.

- Foťák Samsung, koupený přítelkyni na focení dítěte - kousal se, šíleně
pomalý. (Když už se ale zamyslel, fotil slušně. Ovšem dítě již bylo v
tahu...) Zahodil jsem po čtvrt roce, nebo někomu dal.

Takže se scanneru ani nedivím.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel