mikrovlnný senzor

Milos Sula sula na rps.cz
Středa Červen 6 15:04:59 CEST 2012

Tady toto čidlo je cca 2-3x dražší než ty běžné - cena je cca 900Kč:
http://www.jablotron.cz/cz/Katalog/autotechnika/snimace/gt432+mikrovlnny+jednozonovy+snimac/
Je odolné proti GSM a prý ho docela dlouho testovali v Jablotronu , než
ho zařadili do nabídky a vyhodnotili ho jako velmi spolehlivé.
Bohužel mi nejsou schopní říct jak se bude chovat v kombinaci s hmyzem a
ani neví jak čidlo funguje, jelikož nejsou výrobci...tak nevím jak ho
vlastně testovali...
Ale vzhledem k tomu , že se tohle čidlo montuje do kabrioletů a snad prý
i motorek tak by to nějakou odolnost proti hmyzákům mít mělo dle mého
názoru.

Miloš