Osciloskop napajany z baterii

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Červen 6 14:24:39 CEST 2012

A bude to praktické? Když takhle něco měřím, obvykle držím levou rukou
osciloskop (máme nějaký bateriový Owon) a současně, zemní hrot a dotýkám se
jím země. Pravou rukou držím sondu. Případně tu sondu tlačím zády
osciloskopu do měřeného místa a pravou rukou nastavuji a přepínám.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, June 06, 2012 2:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop napajany z baterii

Taky ten problém řeším. Mám osciloskop Hantek a k němu si dělám měnič.
Zdroj osciloskopu umí na vstupu 90-240V a nemusí to být střídavé. Bere asi
18W. Takže ho dám do brašny, kde v další kapse bude baterka a měnič s
výstupem cca 150V DC bez regulace. Zatím nevím jestli Lion a starat se o
nabíjení (balancer), ale nejspíš koupím gelovku 12V 1,2Ah a mám vystaráno.