Osciloskop napajany z baterii

Středa Červen 6 14:01:08 CEST 2012

Taky ten problém řeším. Mám osciloskop Hantek a k němu si dělám měnič.
Zdroj osciloskopu umí na vstupu 90-240V a nemusí to být střídavé. Bere
asi 18W. Takže ho dám do brašny, kde v další kapse bude baterka a měnič
s výstupem cca 150V DC bez regulace. Zatím nevím jestli Lion a starat se
o nabíjení (balancer), ale nejspíš koupím gelovku 12V 1,2Ah a mám vystaráno.