OT Balancovane clustery s HA

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 5 14:40:17 CEST 2012

Zdravim,

nejsem skoleny sitar a i presto, ze jsem se ted snazil neco nastudovat
tak z toho nejsem prilis moudry.

Vsude se to hemzi schematky, kde je nejaky klient na netu, ktery se
pripojuje na ridici server clusteru (director - content switch), ktery
nasledne ridi deleni zateze, pripadny failover. A za nim je armada
realnych serveru.

Vsichni se nad tim rozplyvaji, ale neni mi jasne jak je zajisteno
zalohovani onoho directoru. Pokud je tam jeden tak muze kleknout, pokud
jich tam umistim vic tak musim zase nekde mit neco co je bude
koordinovat a zajistovat to, ze se mezi sebou domluvi.

Proste at je to tak nebo tak v jednom okamziku se x paralelnich systemu
smrskne do jedne linky, ktera vede ven do netu.

--
Radek Vicek