ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 5 13:11:04 CEST 2012

Ještě jsem zapomněl, pokud je pouze jeden DC v celé doméně, tak zkopírování
1:1 by fungovat mělo. Maximálně běžící stanice budou mít problém s kerberos
tickety, ale to by měl vyřešit restart stanic, v nejhorším znovupřidání do
domény. Pokud je v síti další DC, rozhodí se synchronizace AD a zkopírovaný
server nespustí službu netlogon, takže neslouží jako DC. Nejjednodušší je
vyřadit ten stroj z AD, pokud se jedná o SBS, tak je to nereálná varianta a
musí se to ručně opravit.