ot. sbs2003 exchange

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 5 10:54:03 CEST 2012

A co teď tedy nefunguje? Je tam druhý DC? Nemůžou se stanice k tomu SBS
přihlásit? Nebo nejede jenom ten Exchange a SQL?
Exchange by měl jít bez problémů opravit, to SQL taky. Respektive tato DB
slouží jenom pro interní účely SBS a dá se bez ní obejít, ale je samozřejmě
lepší, aby fungovala.
Cestu obnovy bych volil jako poslední, lepší je vyřešit všechny chyby. Pár
hodin to může zabrat, ale člověka pak nebudou čekat nemilá překvapení, co se
při obnově nepovedlo...