RE: Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Červen 5 10:44:21 CEST 2012

>To nevadí - je to funkční. Kde je toner tam se ten fix zažere.

Problém je asi v druhu tonera. Ako sa tu už viackrát skonštatovalo, existuje
druh, ktorý by som nazval lepivý (zrejme starší, pôvodne používaný), s
ktorým funguje väčšina technológií na amatérsku výrobu DPS a nelepivý,
zrejme používaný až v poslednej dobe, s ktorým sa dá robiť asi iba
fotocesta. Mne napríklad žiadny fix na tabule na toneri vôbec nedrží a zmaže
sa z celej plochy aj keď by som ho stieral motýlím krídlom. P.B.