Re: [OT] Firefox a zásuvné moduly

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červen 5 06:42:14 CEST 2012

Dík, bohužel to nepomohlo. Zjistil jsem, že to dělá Shockwave Flash player.
Pokud jej zakáži, hláška zmizí. To ale také není řešení. Nenapadá Vás ještě
nějaká jiná možnost?
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 04, 2012 11:55 AM
Subject: Re: [OT] Firefox a zásuvné moduly

S Firefoxem je to tak, že vývojáři (či spíš Mozilla) zvolili dementní
neustálý update a pak se to holt někdy nepotkává...

Zkuste si v about:config nastavit

extensions.update.enabled na false

případně dle potřeby a ověření

app.update.enabled na false
browser.search.update na false

Ev. si vyhledejte o těchto volbách víc informací.

---
Jirka