ot. sbs2003 exchange

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červen 5 01:09:02 CEST 2012

Nějaká podobná radost se mi děla v SBS, pokud měl více síťových adaptérů - a
bylo mu vcelku jedno, že kabel vede jen do jednoho a druhý končí v luftě.
Pomohlo až natvrdo vypnout (resp. zakázat) ten nevyužitý adaptér.

Je dost možné, že to je i Váš případ - Kerio tam (možná, nevím, Kerio
neznám) vytváří virtuální síťovku a Exchange v SBS na ní takhle nehezky
reaguje.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 05, 2012 12:15 AM
Subject: RE: ot. sbs2003 exchange

Tohle je věc kterou dost dobře nevím. Jedna síť je ADSL
(router10.0.0.138-->karta10.0.0.1) no a druhá je vnitřní síť (karta
192.168.1.254 --> karty ostatníc pc 192.168.1.xx)
Mezi tím je DHCP a kerio firewall. Ten NAT jsem objevil a zakázal ( je to
směrování a vzdálený přístup,směrování IP, nat) ale stále to píše to stejné.
Míra