ot. sbs2003 exchange

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Červen 4 23:34:43 CEST 2012

Dobrý den,

 Tak dlouho jsem se v to šťoural, až to přestalo úplně chodit. Nejprve mi
spadla komunikace s netem, vše se tvářilo, že to je OK, ale na net jsem se
nedostal. To ještě vnitřní pošta chodila. Po nějakých 3 hodinách hrklání s
keriem control a spouštěním průvodce připojením netu a mailu jsem se
rozhodl, ře bude nejlepší vrátit na raid bitovou kopii sbs01. To se povedlo,
net začal chodit, ale:

1/ nelze spustit sql ##ssee

2/ a to je horší, nejede exchange. Zase se to tvaří že jo, ale outlook 2003
mi hlásí, že je nedostupný server. V průvodci konfigurace to zahlásí

"The selected server fails the following prereqs:

Can not have multiple network interface cards configured with separate
networks in which IP routing is enabled between the network

Nastavení vlastně zůstalo stejné (navrácena bitová kopie)

A jsem jaksi víte kde. Nemáte nějaký nápad jak z toho ven?

Díky za reakce. Míra