[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 4 19:50:47 CEST 2012

Ten komplet není přímo můj , ale dobře:
Zakoupen jako celek za 4280kč. SD přijímač Topfield, Cryproworks karta
nějaká spíš horší parabola 80 cm, konvertor.
Před téměř 2 lety normální cena.
Dnes nikdo SD nechce, karta se dá pořídit také levněji.
Za ty prachy mnohem lepší vybavení a jak jste uvedl, při aktivaci teď
ještě 2 roky bez poplatku.

Co mám poslední informaci, tak reklamaci uznali jen na základě toho
dodáku ke kompletu.
Prý se ještě vyčkává na stanovisko ČT a nějakýcj kontrolních subjektů,
pokud verdikt poplatku potvrdí, uznají to a vrátí peníze.
Doufám, že to tam lidi začnou nosit...