[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 4 19:43:11 CEST 2012

Dne 4.6.2012 19:03, Na napsal(a):
> Vzdyt to jde nastavit na automaticky denni vyber, tahle funkce je nejlepsi co aukro za posledni roky zavedlo, rychla platba pres payu. Milion jinych problemu aukro ma, ale ze nekomu vadi tahle platebni metoda (od složenky pres kartu po hotovost na terminálu) opravdu nechápu :-)
Znovu zdůrazňuji, že ten systém je OK, dají se na tom najít pozitiva -
jen mi prostě silně vadí, že mi ho někdo vnucuje.
Proč to nenabídli jako volitelnou alternativu? Asi bych do toho šel :-)

Takhle prostě nechci, a na aukru končím.
Co je na tom tak nepochopitelného? Jak vám to mám jinak vysvětlit?
Věřím, že to tu většina pochopila....