Kvíz pro BAT guru's

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Červen 4 19:35:00 CEST 2012

Ahoj,
otázka: Jak v BAT souboru zapsat jiný soubor tak, aby na konci souboru
byly uvozovky bez konce řádku?
Vygooglil jsem uvozovky na konci (echo ^") i bez konce řádku (obskurní
echo.|set /p ...), ale dohromady to neumím.
Dohrát unixové echo -n \" neuznávám, musí to fungovat na čisté instalaci
všech aktuálně podporovaných windows.

Pozadí toho všeho: chci do C makra dostat výstup programu svnversion,
idea byla něco jako:
echo -n #define SVNVER " > ver.h
svnversion -n >> ver.h
echo -n " >> ver.h

Zatím jsem to vyřešil tak, že první část mám v jiném souboru a jen ji
kopíruju, ale je mi divné, že by něco takového nešlo přímo.

Vítěz získá moje uznání, za které si ovšem nic nekoupí :-)

Láďa