UEFI platforma a bootování otevřených OS

Neděle Červen 3 08:10:37 CEST 2012

Ja bych se toho tak nebal, stejne kazda podobna HW/SW ochrana byla
celkem brzy prolomena (viz herni konzole)
A vyrobci desek urcite budou chtit prodat co nejvic, takze varianta bez
ochrany (nebo s vypnutelnou ochranou) urcite bude k sehnani.
Proste to o tech kalhotach a brodu tady myslim plati na 100%.