Nove elektromery cez

Martin Persich persich na transcon.cz
Sobota Červen 2 20:55:25 CEST 2012

Nebude poskakovat ani tak účinnost zařízení jako spíše účiník (cos fi),
případně u neharmonických signálů i deformační výkon. Ono v těchto
"neharmonických" případech je i účiník jen fiktivní číslo, bez přesnějšího
fyzikálního významu.
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 02, 2012 5:34 PM
Subject: Re: Nove elektromery cez

Nezbyva tedy nez odjet min. na 14 dni na dovolenou a sfotit elmer a po
příjezdu to same a nechat v elektrice jen ten router. Wattmetr z Lidlu
silvercrest ukazuje 4-6 watt podle toho kolik lan portu obsadim a v jakem
režimu jede WiFi

Akorat se mi zdalo ze ten wattmetr ukazuje stale stejny proud ale ty watt
poskakuji, to se meni v case účinnost na tom primáru nebo co? Take nikdy ne
ukázal 1w, buď 0 nebo pak az 2w, zjevne neni přesný...

A co ta baterie a krmit ji puodnim trafem pres R a diodu? Kolik osm
doporucujete abych netopil? Ted jsem meril apcc ups a bere naprazdno 10w...
To nee...

 A cim zmerit presne proud? Kleslo my multi metrem ktery mam a true rms tomu
nevěřím protoze na maly proud to ukazuje asi bludy, stal Pár dollaru