[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Červen 2 20:00:08 CEST 2012

----- Original Message -----
From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 02, 2012 7:17 PM
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

>Reagujete na to, ze 2mbity z kapacity zabírají zápisy anebo na co presne?
ved cast tej vety, na ktoru som reagoval som uviedol

>Servisním poplatkem se napriklad zjisti, kdo je aktivni a kdo ne:-) a ty
>ušetřene megabity se použiji na zlepšení bitrate nebo na paní dalsiho
>programu,
oni sa pasovali na chalupoveho providera, tak museli ratat s neaktivnymi
klietmi
a cele to nie je o usetrenych megabitoch, to ide inym sposobom ale o takmer
monopole
2,5mega klientov, ktorymi sa tak radi chvalia, 0,5 mega platiacich ktorych
sa to netyka, ratam ze tak 0,75 - 1mega odskoci

>co musi či by mohli, tady nevyresime, založte si sveho providera a ukažte
>jak to budete delat lepe :-) vite kolik budete mit zájemců kdyz po nich
>nebudete chtit zadne plnění? :-) >držím palce:-)
hned potom, ako zalozis reklamku s vyhradne "nadsazkovou reklamou" :-)
aby som mohol vyuzit tvoje sluzby

>Jinak v tv je stejne jen vyzývají mozku, dobře je to videt zd a to ani
>nemaji doma televizie: http://blog.peoplecomm.cz/clanek/mnam-mnam-bobik
tento typ reakcie si odpusti...
radsej si mohol reagovat na zaciatok a na koniec mojho prispevku, bo som sa
odpovedi nedockal

co to treba dat poddanym, chlieb a hry? myslim si, ze telka su tie hry a je
kazdeho osobnou vecou akym sposobom sa hra :-)
ja trebars takto:
http://www.ceskatelevize.cz/tv-program/hledani/?filtr%5Bnadtitul%5D=zazracna+planeta a
podobnych programov dava ct viac ako rtvs

Ja neberiem Skylinku pravo spoplatnit cokolvek. Ani vytvorenie dalsieho
balicka.
Nepoznam ani financne toky Skylink <> Towercom.
Len by bolo dobre, keby verejnopravne (co robia komercne je ich problem)
televizie prehodnotili aku sumu budu platit Towercomu a ci by nebolo vhodne
rozdelit ju medzi vsetkych  (nielen) satelitnych operatorov, kedze podmienky
ktore poskytuju sa vyrovnavaju. Mne sa to v tomto pripade zda voci nim
absolutne nefer, ked nic nedostavaju.

PS dovolil som si tykat, lebo tak zvyknem robit (pokial nie som zmagoreny z
prace), nechcem sa nikoho dotknut, predpokladam, ze aj mne budu tykat

Robo