[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Sobota Červen 2 19:45:42 CEST 2012

Dne 2. června 2012 10:01 Jiří Kučera <fonolit na seznam.cz> napsal(a):
> Poukazani na zahranicni satelity byla obecna reakce na otazku proc satlit,kdyz tu je DVB-T.
> K Prima HD, uz jde na obou poskytovatelich jak  na CSLinku tak na Skylinku, pokud vam nejde tak mate skylink a starsi kartu Cryptoworks tam to ty pip nedali, duvodem je snaha primet lid k prechodu na nove karty IRDETo nebo alespon ICE coz je karta ja CR i IRDETO.

Mám ICE a Skylink, ale museli to tam přidat nedávno, protože Prima HD nešla.

> K TV, zkousel jste nahrat novy FW?

Update firmwaru jsem dělal několikrát a nepřipadá mi, že by se někdy
něco zlepšilo, resp. jednou dokonce naopak. Jinak jsou tam jen nějaké
úpravy grafiky apod., zásadní chyby nebo nedostatky (případně chyby
překladu menu do češtiny) tam nikdy neopravili.

P.K.