[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 19:17:02 CEST 2012

Reagujete na to, ze 2mbity z kapacity zabírají zápisy anebo na co presne?

Servisním poplatkem se napriklad zjisti, kdo je aktivni a kdo ne:-) a ty ušetřene megabity se použiji na zlepšení bitrate nebo na paní dalsiho programu,

co musi či by mohli, tady nevyresime, založte si sveho providera a ukažte jak to budete delat lepe :-) vite kolik budete mit zájemců kdyz po nich nebudete chtit zadne plnění? :-) držím palce:-)

Jinak v tv je stejne jen vyzývají mozku, dobře je to videt zd a to ani nemaji doma televizie: http://blog.peoplecomm.cz/clanek/mnam-mnam-bobik

Odesláno z iPadu